חברת נפלאות המלח מקיבוץ ברקאי, קיימת מזה 20 שנה והינה מובילה את התחום והמחקר בשימוש במלח למטרות מניעה וטיפול במחלות ריאתיות שונות, אף אוזן גרון ומחלות אוטואימוניות. 

לחברת נפלאות יש חזון והוא שינויי פני הרפואה המונעת והטיפולית באדם, הורדת הצורך בכימיכלים במגוון מחלות כרוניות ושיפור דרמטי באיכות ובאורך חיי המשתמשים

לנפלאות המלח, הסכמים בלעדיים, עם מכרות מלח באירופה לרכישת מלח מסוג נתרן כלוריד למטרות טיפוליות באדם לאחר שנבדקו במעבדות ואושרו על ידי החברה.

מפעל הייצור של החברה נמצא בקיבוץ ברקאי, הנמצא ליד חריש, לא רחוק מפרדס חנה כרכור ואנו נשמח לביקורים שלכם, בתיאום מראש, במספר הטלפון 0524312549

נפלאות המלח מקיבוץ ברקאי, הינה חברה ישראלית הפועלת ומפיצה בכל העולם את מנורות המלח , לחברה יש נציגויות בארצות הברית, בגרמניה ( השוק האירופאי המשותף ), ביפן וקוריאה.

חברת נפלאות המלח השקיעה ומשקיעה מיליוני דולרים בתחום המחקר במטרה להוכיח את  יעילותן של מנורות מלח טיפוליות במחלות שונות ומטרתה להביא לשינוי להקלה אצל החולים וכן ביצירת פרוטוקולים למניעה של מגוון מחלות , כל זאת בשיתופי פעולה עם משרד הבריאות הישראלי , מדענים בתחומי הרפואה , מחלקות רפואה בבתי החולים בארץ.

כל המידע באתר הינה קניינה הרוחני הבלעדי של החברה ואין רשות להעתיק או להשתמש במידע זה.

הזהרו מחיקויים של מנורות מלח, הדומות במראה לשלנו, המיוצרות מפירוק חדרי מלח ,הן רוויות בטון המסוכן לנשימה !!! הן מיוצרות עם בסיס מעץ להבדיל מבסיס מגרניט פורצלן שקיים במנורות המלח המקוריות שלנו.


נפלאות המלח הוכיחה את מנגנון הפעולה, הכימי פיזיקאלי, של מנורות המלח, מסוג נתרן כלוריד,

במחקר פורץ דרך :


המחקר של חברת נפלאות המלח נעשה בשיתוף הד"ר עינת זלינגר, מנהלת יחידת המיקרוסקופיה, של הפקולטה לחקלאות, של האוניברסיטה העברית, הד"ר קאופמן מהטכניון אשר בחיפה ובשיתוף יחידת מסר של בית החולים תל השומר.

המחקר, הוכיח לראשונה בעולם, שמנורת המלח של נפלאות המלח, פולטת מולקולות מלח, מסוג נתרן כלוריד (סודיום כלוריד) בגודל ננומטרי, החודרות למערכת הנשימה של האדם.

המחקר אימת והוכיח את הסיבה  ליעילות השימוש במנורת המלח של נפלאות המלח מקיבוץ ברקאי.

המחקר  משנה את פני מדע הרפואי במגוון פיתרונות למחלות כמו מחלות נשימה ( אסתמה, אסתמת ילדים, סיסטיק פיברוזיס, ברונכוליטיס, ברונכיט ), במחלות אף אוזן גרון (סינוסיטיס, קדחת השחת, בעיות במחיצות באף, נוזלים באוזניים, שקד שלישי ועוד) ובמחלות אוטואימוניות שונות (פסוריאזיס, אסתמה של העור, פיברומיאלגיה, לופוס – זאבת ועוד ) ובמניעה של מחלות הנובעות מזיהום אויר ומעישון וכן מניעה של הדבקות בפתוגניים ראתיים שונים.


מדוע השינוי בעקבות המחקר כה חשוב ?

עד שנת 2020, המדע הרפואי, שלל את השימוש במנורות מלח טיפוליות משום שלא היה הסבר מדעי לטיפול במלח. 

מחקרים שונים נעשו בתחום עד שנת 2020 ניסו להוכיח את ההשערה המדעית של החוקרים, באותה העת, כי ממנורות מלח וחדרי מלח אמורים להיפלט לחלל האויר יונים שלילים של כלור ויונים חיוביים של נתרן. 

מלח מסוג נתרן כלוריד עשוי מאטום אחד של כלור, שמטענו החשמלי שלילי ומאטום אחת של נתרן, שמטענו החשמלי חיובי. כאשר האטומים נתרן וכלור מחוברים למולקולה של מלח נתרן כלוריד המטען שלהם ביחד הוא אפס. 

החוקרים בעבר, שערו השערה שמהמלח אמור להיפלט יונים של כלור ושל נתרן. 

בכל המחקרים שנעשו עד שנת 2020  לא הצליחו החוקרים לגלות יונים בחלל החדר ולכן הם קבעו קביעה כי הטיפול במלח, יעיל רק בשל העובדה הפסיכולוגית של השימוש במוצר,  הנקרא בשפת המדע פלסבו ואין לטיפול במלח (הנקרא הלותרפיה ) שום יעילות אמיתית מדעית.

לאור קביעה זו, השתרש במדע הרפואה המידע, כי אין יעילות טיפולית בטיפול במנורות מלח חדרי מלח  ובכל הקשור לטיפולים במלח יבש, הנקראים הלותרפיה.

הרפואה משתמשת במלח לאינהלציה במחלות ריאה וכן  לטיפול בזיהומים בחלל הפה ובשקדים ( גרגור מי מלח) אך השימוש במלח יבש בתצורה של מנורת מלח טיפולית לא היה מוכר למדע. 

כתוצאה מהמחקר של נפלאות המלח, ידוע כיום בוודאות, מבחינה מדעית, שהטענה כי הטיפול במלח יבש אינו מוסבר מדעית והינו אפקט פסיכולוגי - הינה שגוייה לחלוטין


תוצאות המחקר :

המחקר של חברת נפלאות המלח, שנעשה בשנת 2020, מהווה בסיס מדעי לשינוי פני הרפואה במגוון מחלות שונות.

הוכח במחקר  מנגנון הפעילות המדעית של מנורות המלח מבית נפלאות המלח מסוג נתרן כלוריד המגיעים ממכרות ספציפיים באירופה (אשר נבדקו על ידי החברה כמתאימים לטיפול בבני האדם).


מדוע מקור הכרייה של המלח כה חשוב ? 

המחקר שהחברה ערכה, בדק אף את הרכב המלח האירופאי למול הרכבו של המלח ממנורות המלח מההימלאיה.

המחקר הראה, כי במנורות המלח מהימלאיה (במנורות בצבע ורוד כתום ), יש ריכוזים גבוהים של מתכות, אשר במידה ויגיעו לריאות,   בריכוז אשר נמצאם במלח מהימליה, מהווים גורמי סיכון למחלת סרטן. 

לעומת זאת, נמדדו ריכוזים אלו במנורת המלח של חברת נפלאות המלח מקיבוץ ברקאי והוכח כי החומרים הללו נמצאים בריכוזים שאינם מסכנים את המשתמש.

להלן תוצאות הרכב המלחים אשר בוצעו ע"י מעבדות האונ' העיברית :







במסגרת המחקר שערכה חב' נפלאות המלח, נעשו ניסויים לבדיקת פליטה של מולקולות ממנורות מלח מסוג הימליה - הוכח כי ממנורות אלו כלל לא נפלטות מולקולות של מלח או כל חומר אחר.

חשוב לציין כי הניסוי נערך מספר פעמים תוך כדי חימום המלח מסוג הימלאיה הנקרא גם אשלגן כלוריד, בהתאם לכך, ניתן לקבוע בוודאות, כי אין שום יתרון לאדם בשימוש במנורות המלח מההימלאיה ואין להם שום סגולות טיפוליות.

מנרות ההימלאיה נראות בצבעים אדמדמים או כתומים וחלקם אף מגיע בצבעים של אפור בהיר. המנורות הללו משווקות בישראל באמצעות חברות כגון ניצת הדובדבן , חברת סופר פארם ומשווקים שונים באינטרנט.

מבחינה טיפולית אנו מזהירים משימוש במנורות מלח מההימליה של המתכות הכבדות בהן ובשל הסיכון הפוטנציאלי של שאיפה של החומרים הנמצאים במלח הימליה בריכוזים גבוהים.

נשמח שתמשיכו לגלוש ולחקור באתר שלנו, להתרשם מחוות הדעת של הלקוחות (כולם חוות דעת אמיתיות ) ומההסברים השונים על יעילות הטיפול במנורות המלח שלנו בבעיות בריאותיות שונות וכן בדרכים להשתמש במנורת המלח. 

נפלאות המלח הציבה לעצמה מטרה לעזור לחולים במחלות שונות, אנו עושים את כל המאמצים לשרת אתכם בנאמנות תוך הקפדה על יושרה והגינות.

אנו מקשיבים קשב רב לכל לקוח שמתקשר להתייעץ עמנו ואיננו גובים תשלום על היעוץ

נשמח להמשיך לשרת אתכם בדרכי נועם

הטלפון שלנו להתיעצויות או ווטסאפ הינו 0543451434

אתם מוזמנים לשאול אותנו כל שאלה לפני ואחרי הרכישה.

כל רוכש חדש מקבל 30 ימי התנסות במוצר ובמידה ואינו מרוצה יכול להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי בהתאם לתקנון ההחזרה שבאתר במשלוחים והחזרות.

לכל המוצרים ניתנת אחריות ל3 שנים (לא כולל נורות) – לא כולל עלות משלוחים למפעל ובחזרה.

אורך חיי המנורות מלח טיפוליות שלנו נא בין 15 ל 25 שנה והכל בהתאמה למשקל המלח.

 

כל המידע באתר הינה קניינה הרוחני הבלעדי של החברה ואין רשות להעתיק או להשתמש במידע זה.













מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג