אינהלציה של מי מלח (סלין) לעומת טיפול במנורת המלח הטיפולית

 

רבים מכם מכירים את האינהלציה של מי מלח - סודיום כלוריד, המומלצת על ידי רופאים רבים. כאשר הרופאים מאבחנים בעיות נשימה, דלקתיות, קוצר נשימה, ברונכיט, דלקות בדרכי הנשימה ובריאות, וכן בבעיות של שיעול למיניו הם ממליצים על השימוש באינהלציית מי מלח גם במחלות ריאתיות שונות.

אז מה היא בעצם אינהלציית מי מלח - סלין ?

אינהלציה של מי מלח ניתנת בריכוזים  של 1% - 7%. כלומר, שעל כל 100 מיליליטר מים יש בין 1 מ"ג ל -7 מ"ג של מלח נתרן כלוריד הנקרא גם סודיום כלוריד.

התמיסה המליחה, מוזרקת בלחץ אויר לדרכי הנשימה ובעצם פולטת רסיסי מים מליחים לדרכי הנשימה. בכך מחדירים כמות גדולה של מים ומעט מלח פעיל בכדי להשיג תגובה של מערכת הנשימה הידועה בתגובה המפחיתה דלקתיות, גודש ואשר מגבירה את הליך הכיוח - סילוק המוקוס מן הריאות ודרכי הנשימה.

מי שחווה את חווית האינהלציה אצל ילדים וגם אצל מבוגרים מכיר את תחושת האי נוחות שהיא גורמת למשתמש.

מנורות המלח הטיפוליות שלנו, עשויות אף הן מסודיום כלוריד בדיוק כמו המלח המומס באינהלציה לנשימה, אך יעלותן גדולה באלפי מונים, מי שמשתמש במנורות המלח שלנו תוך מספר ימים יחוש הקלה גדולה בנשימה והשימוש במנורת המלח הטיפולית שלנו מייתר לחלוטין הצורך באינהלציות.

אנו ממליצים לכל אחד המשתמש באינהלציה להחליף הטיפול לטיפול במנורת  המלח הטיפולית של נפלאות המלח מקיבוץ ברקאי ומצב בריאותכם ישתפר באופן דרסטי .

השימוש במנורת המלח מטפל בצורה יעילה בדלקתיות ומונע הצורך באינהלציה

אם ברצונכם להרחיב בתחום זה, אנו ממליצים להיכנס להכרזה על תוצאות הניסוי באתר שלנו ובו תוכלו למצוא את דו"ח הניסוי עצמו.

, תוצאות הטיפול הלילי הקבוע, במנורת המלח הטיפולית, עולות על תוצאות הטיפול באינהלציית מי מלח  והמשתמשים נהנים משינה רגועה ומטיפול הרבה יותר אפקטיבי מאשר אינהלציות מי מלח.

הזמינו עכשיו את מנורת המלח הטיפולית שלנו ותחוו שינוי מדהים בבריאות

 התנסות, בשימוש במנורת המלח ל30 יום, לכל רוכש בהתאם לתקנון ההחזרה שבאתר

נשמח לייעץ ללא עלות בטל/ווטסאפ 0543451434

מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג