שכיחות המחלות הנשימתיות במגמת עליה
הסימפטומים האופייניים של אסתמה וברונכיט הן

• קושי בנשימה - קוצר נשימה
• לחץ בחזה
• "צפצופים" בנשימה
• שיעול (במיוחד בלילה, שכיח יותר אצל ילדים)
• ליחה
• דלקת של הסימפונות (דרכי הנשימה)

 

אפשר להקל על תסמיני המחלה בשימוש במנורת המלח הטבעית טיפולית

הטיפול במנורת המלח הטבעית טיפולית של מנורת המלח, גורם לריאות של החולים לחזור ולתפקד בצורה תקינה כך שהסימפטומים של המחלה מופחתים בצורה דרסטית ואיתם יורד הצורך בשימוש בתרופות ומשאפים.

המלח  פועל כנגד הדלקתיות בריאות והסימפונות וכך השימוש במנורת המלח של נפלאות המלח, מוריד את שכיחות ההתקפים האסמטיים, מעלים את הקוצר נשימה, מוריד את הצורך במשאפים ובתרופות כימיות וכן מוריד תחלואה כגון דלקות ריאות.


השימוש במנורה משנה ומקל על חייהם של חולי האסטמה ושל מחלות ריאה כגון ברונכיט וברונכוליטס ועוד המלח נתרן כלוריד (סודיום כלוריד) בשאיפה יבשה למערכת הנשימה ולריאות של החולים, מקל באופן דרמטי על תסמיני המחלה ומקל באופן דרמטי על חייהם של החולים במחלה.

אין עדיין ריפוי מלא לאסתמה, אולם הטיפולים המוצעים  במנורת המלח הטבעית טיפולית מאפשרים קיום אורח חיים תקין כמעט ללא תסמינים והורדה דרמטית של צריכת כימיה

הצלחה בשיפור איכות החיים של חולי אסטמה וברונכיטיס !!!


 פרופ' ראובן אור
מנהל המחלקה להשתלת מח עצם, מרכז רפואי הדסה
ממליץ בחום על מנורות המלח

 

"מדובר בניצול יעיל של פוטנציאל הריפוי של שחרור חלקיקי מלח לאוויר אשר יכולים לגרום להשפיע באופן חיובי ביותר על ספיגת נוזלים ונסיגה של גודש ובצקת ובכך להקטין תהליכים דלקתיים בעור ובריריות".
להמשך המאמר לחצו כאן

סיפור אמיתי על חולה שהשתמש במנורת המלח של חברת נפלאות המלח, מנורה בגודל 15 ק"ג -  וזה פשוט שינה לו את החיים ואת איכות החיים!

 

חוות דעת של ויקי אביזר פרוטקטור

"ממליצה בחום רב מצרך חובה לכל חדר ילדים ולכל הבית. כמישהי שהילדים שלה סובלים מאסתמת ילדות הזמנתי מנורה לאחר המלצה. הילדים ישנים ללא שיעול ונזלת, האויר נקי יותר והילדים שמחים שלא צריך לדחוף להם משאפים !ואינהלציה כל היום. תודה ענקית!"

חוות דעת של אילנית סיטון

"ממליצה בחום, רכשתי את המנורה הטיפולית עקב כך שאני אסמטית, הייתי סקפטית אם תקל על תסמיני האסטמה והצפצופים בשינה שהיו לי כול בוקר.. כבר מעל שבוע אני מתעוררת ללא תסמיני אסטמה, ללא צפצופים, התעטשויות וכו..וללא שימוש במשאף! מדהים"

 

חוות דעת של גילה טובה

"מנורה מעולה כבר מהלילה הראשון עשתה לי פלאים"

חוות דעת של לאה עגיב

"מנורה מעולה יש לי אותה כבר 5 שנים"

חוות דעת של יפה קדוש

"קניתי 3 מנורות ורוצה לומר שאני מאוד מרוצה ממש עושה פלאים"

 

 

 
הצלחה בשיפור איכות החיים של חולי אסטמה וברונכיטיס !!!  

חברת נפלאות המלח היא החברה הגדולה בעולם בייצור ושיווק מנורות מלח טיפוליות ועל מוצריה רשומים פטנטים בינלאומיים

 מנורת מלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח מיוצרת בארץ מזה 18 שנה בקיבוץ ברקאי.
המנורה עשויה ממלח נתרן כלוריד (סודיום כלוריד) המיובא ממכרות המלח באירופה.
המלח נכרה במכרות תת קרקעיים בהרים הגבוהים באירופה וידוע בסגולותיו הרפואיות זה אלפי שנים, כמו באזור זלצבורג (הר המלח) באוסטריה, אשר מוכר מזה אלפי שנים כמקום לתרפיה נשימתית.

כיצד פועלת מנורת מלח טיפולית של נפלאות המלח?

מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח סופחת לחות מהחדר וכאשר מדליקים את המנורה מתחיל הליך של הפצת מולקולות מלח לחלל החדר.
אותן מולקולות מלח חודרות למערכת הנשימה ומשפרות את הליך החימצון של הריאות האנושיות, את הפעילות הריאתית ואת הפעילות האנטי-ויראלית במערכת החיסונית של האדם.

נפלאות המלח מובילה את תחום המלח היבש לנשימה בריאה בעולם, הן בידע ובמחקר בתחום המלח עצמו והן בהשפעת המלח בקליניקות בעולם הרפואה במחלות ובעיות בריאות שונות

 הבהרה ואזהרה:

מנורות המלח מההימלאיה אשר נמכרות ברחבי הרשת ומיובאות מהודו ופקיסטן עשויות ממלח שונה מאשר ממכרות המלח באירופה. המלח מהרי ההימלאיה נקרא אשלגן כלוריד ואף מכיל מינרלים מתכתיים שונים הנותנים לו את צבעו הוורדרד. מינרלים מתכתיים אלו עלולים להיות מסוכנים לגוף האדם ואף מסרטנים ולכן רצוי מאוד להימנע משאיפה ממושכת של מולקולות אלו.

 כיצד לבחור מנורת מלח טיפולית?

מנורות נפלאות המלח באות בגדלים שונים. ההבדל בין הגדלים השונים של מנורת המלח הטיפולית (7-20 ק"ג) הוא בכמות המולקולות הנפלטות בעת ההפעלה אשר משפיעות על יעילות הטיפול. לדוגמא, מנורה של 7 ק"ג פולטת בשעת טיפול כ- 25 אחוז מולקולות ממנורה של 20 ק"ג.
להמשך המאמר לחצו כאן

חוות דעת של מאיר פ

"מיזה כשנה לפתע פתאום התעורר אצלי ציפצופים וחירחורים משום מקום , מידי פעם זה היה מלווה בשיעולים ולעיתים רחוקות מאוד פעם ב....הרגשת צורך באוויר צח.
בחודשים האחרונים התסמינים התעצמו בפרט השיעול והליחה וכל הרעשים המוזרים בדרכי הנשימה.
הרופא טוען מבדיקה שיגרתית שזה ברונכית ספסטית אלרגית.
יצויין שלא בדקתי הנושא מעבר לבדיקתו.
רופא המשפחה 'הפציץ' אותי במשאפים נוזלים באנטיביוטיקה חזקה בתמיסות לשתיה ובזריקת סטורואידים חד פעמית בטענה שהסימפומות התלקחו כתוצאה משפעת חזקה.

את האנטיביוטיקה התחלתי ליטול וחלק מהמשאפים בלבד, ללא זריקת הסטרואידים, אך לא רציתי להתחיל פרק שכזה התלוי בדברים הללו לטובת שיפור המצב.

התחלתי לחפש אחר פתרונות אלטרנטיביים ואז תודות לה' יתברך וברוב חסדיו שמנהל את העולם והוא הרופא הבלעדי, ה' שלח לי את זוהר ואת המוצר הנפלא של מנורת המלח הטיפולית שלהם, אין ספק שהשיפור לא אחר לבוא בחלוף יממה אחת ...

כן כן גם אני הייתי מאוד סקפטי אבל המציאות מדברת ומוכיחה שאכן המוצר עוזר וזה שליח טובככל שהרבתי להשתמש חל שיפור מיום ליום , כעת לאחר שבוע כמעט ואין ליחה השיעול נעלם ואני מרגיש שדרכי הנשימה משוחררים מציפצופים וחירחורים
....
תודה לה' ותודה לשליחיו !
מאיר
"

 

זיו גליבוב שלוש

" חייבת לציין שהמנורה עוזרת, יש לי ילד בן 2 וילדה בת חצי שנה שסובלים מנזלת וברונכוליטיס כרוני, למרות שהייתי סקפטית, מאז שהכנסתי את המנורה לחדר יש שיפור ניכר אצל הילדים (תוך יומיים בערך), פחות נזלת ושיעול באופן משמעותי!!! ממליצה בחום"

דניאל פדידה

"הדבר הכי טוב שקניתי לילדה שלי שבערך כל שבועיים הייתה נדבקת מוירוסים שגרמו לקוצר נשימתי מלא חומרים של אינהלציה שרק החמירו לה את המצב. מומלץ ושווה כל שקל!!!"

 

דויד הדר

"אחרי 3 לילות הילד חזר לישון לילה שלם אחרי שבוע וחצי הרגשנו ממש שיפור בנשימה לו השתעל פחית. שילבנו את השימוש במנורה עם סידרת ביקורים בחדר מלח. ממש עזר לילד . לא זול אבל עובד ועדיף על הסטרואידים"

וויקי כפיר

"ערב טוב, הבטחתי לעדכן על אפקטיביות המוצר אז לאחר כמעט חודשיים של שימוש המנורות באמת עושות את העבודה. הקטנה כבר לא מחרחרת מתוך שינה ואישתי אומרת שסוף סוף היא ישנה הרבה יותר טוב כי הנחירות פסקו כמעט לחלוטין. האמת גם אני מרגיש טוב קם יותר מוקדם ויותר עירני במהלך היום, אז קודם כל תודה רבה לכם אנחנו מאוד מרוצים. ארצה לעשות הזמנה של עוד מנורה לחדר של הבן. שוב תודה ושיהיה ערב מצויין"

אוראל דני נבון

"חייבת לציין לשבח את השירות המהמם של יוסי. הוא התאמץ רבות כדי לדאוג שאהיה מרוצה. קניתי כעת מנורה שלישית ממנו, שתי הילדות שלי ישנות באופן קבוע כל לילה עם המנורה דלוקה כל השנה וזה עושה להן נהדר. ממליצה בחום רב על המנורה ועל יוסי, ואני רק לקוחה חוזרת. עכשיו לקראת החורף מומלץ לכולם!!"

 


 הצלחה בשיפור איכות החיים של חולי אסטמה וברונכיטיס !!! 

מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג