יתרונות השפעת השימוש במנורת מלח הטיפולית מקיבוץ ברקאי על גוף האדם :

  • המלח סודיום כלוריד נלחם בזיהומים דלקתיים שונים בגוף האדם בכך השימוש במלח יבש בנשימה מפחית את הצורך בשימוש באנטיביוטיקה וסטרואידים במחלות שונות.
  • המלח ובמיוחד הכלור מגבירים את הפעילות האנטי דלקתית הטבעית של גוף האדם משום שהכלור הינו אבן היסוד לפעילות זו.
  • השימוש במלח סודיום כלוריד יבש לנשימה, מגביר את נוזל הריאה אשר גורם להעלאת פעילות אברוני הסיליה במערכת הנשימה, אברונים אשר תפקידם לסלק פתוגניים ריאתיים ומהגעתם לאברוני המטרה ובכך משפר את היכולת של הריאה מלהידבק בפתוגניים שונים (שפעת, קורונה לדוג)
  • השימוש במלח סודיום כלוריד יבש לנשימה מגביר הליך הכיוח הטבעי של האדם מתגבר בסביבה היפרטונית (כתוצאה מהתגברות נוזל הריאה)

 

חשיבות השימוש במלח יבש לנשימה במחלות שונות :

 

  • מחלות סי או פי די ופיברוזיס למיניהן :

במחלות אלו לא נמצאה עד היום אפשרות להאט את קצב המחלה ואת הרס הריאות וקיים שימוש מוגבר עד מאוד באנטיביוטיות ובסטרואידים  לטיפול ומניעת הידבקויות בפתוגניים ראתיים וכן שימוש מוגבר בסטרואידים.

השימוש במלח – מפחית בצורה דרסטית עד העלמות מוחלטת של הדלקתיות הרבה שקיימת בחולים אלו בריאות ובסמפונות, מורידה בצורה דרסטית את הצורך באנטיביוטיות ובכימיה ומאטה בצורה דרסטית את ההתדרדרות של תפוקת הריאות של החולים – למעשה זהו הטיפול היחידי אשר מאט את קצב התקדמות במחלה, משפר את תפוקת הריאות של החולים ואת יכולת החמצון של הריאות.

 

  • מעשנים למיניהם וכן עובדים בתעשיות מזהמות ומסוכנות לריאות :

המלח הינו הפתרון היחידי אשר מגביר את ניקיון הריאות (הגברת הכיוח)  כולל זיהומים מיקרונים וכך מוריד באופן דרסטי את הסיכון למשתמש לחלות במחלות ראתיות קשות.     

כמו כן כידוע, העישון גורם לדלקתיות במערכת הנשימה דבר שהמלח פועל כנגדו.                   

מפעלים מזהמים כגון שיש קיסר לדוגמא – הגורם למחלת סיליקטיס בריאות אשר הורסת הריאות – הגברת הכיוח מנקה  את הריאות ובכך מקטין דרסטית את הנזק כתוצאה מפעולת רסיסי הסילקה החודרים לריאות.

אותו הדבר בכל מערכות התעשיה  המזהמת וזיהום האויר בכלל (איכות האויר במאה השנה האחרונות ירדה דרסטית וכתוצאה מכך אנו רואים עליה דרסטית במחלות הריאה באנושות )

  • אסתמה :

השימוש במלח מפחית דלקתיות, מגביר הליך הכיוח ומאיץ את פעילות מערכת הסיליה כל אלו גורמים לשיפור מהותי באיכות חיי החולים ומוריד דרסטית הצורך בשימוש בכימיה.

  • ברונכוליטיס:

הפחתה דרסטית בסיכון בהדבקות בווירוס האר אס ווי , המחולל את המחלה ומחלות נוספות במיוחד אצל יילודים המשתמשים במנורת מלח מגיל ינקות.

טיפול יעיל ומהיר בדלקתיות של חולים אלו בסמפונות.

 

  • סינוזיטיס ובעיות א.א.ג :

בשל הגודל הננומטרי של מולקולות המלח הן מצליחות לחדור לסינוסים ולטפל בדלקתיות בצורה יעילה ביותר

לקוחות שסבלו מתופעות של כאבי ראש מתמידים דיווחו על שיפור תוך כשבוע ימים ואיכות חייהם השתפרה פלאים. בתחום זה אנו רואים יכולת למנוע ניתוחים של מערכת הסינוסים הנובעים מזיהומים שונים כולל הורדת הסיכון בהתפתחות פטריות בחלל הסינוסים העליונים.

  • ניתוחי מחיצות באף :

שיפור מהותי ביכולת של המשתמשים לנשום דרך דרכי הנשימה העליונות וירידה בדלקתיות באף ובריריות. אף בתחום זה אנו מעריכים כי ניתן למנוע ניתוחים רבים של מחיצות ומתן איכות חיים טובה למשתמשים.

  • נוזלים באוזניים :

בשל היכולת של המלח לספוח נוזלים ולטפל בדלקות אנו עדים לשיפור אצל ילדים עם בעיות נוזלים באוזניים ודלקות אוזניים חוזרות ונישנות, גם בתחום זה ניתן למנוע ניתוחים.

  • שקד שלישי ודלקות שקדים :

לקוחות רבים מדווחים כי ילדים נמנעו מניתוחים כתוצאה משימוש במנורת המלח שלנו  בפרק זמן קצר (כחודש ימים )

  • אלרגיות נשימתיות :

ירידה של 50 ועד 90 אחוז בסימפטומים אצל אנשים עם אלרגיות נשימתיות שונות, המלח פועל גם על פתיחת דרכי הנשימה העליונות וגם על המערכת האוטואימיונית, מגביר את הפעילות האנטי דלקתית בגוף, גורם הטבה משמעותית למשתמשים במנורת המלח.

 

  • נחירות ודום נשימה :

המלח פותח את דרכי הנשימה העליונות ומפסיק את הנחירות, ( לא כאשר הדום נשימה נובע מהשמנת יתר)

הדום נשימה נוצר בשל העובדה שהאדם נושם מהפה ובכך חלל הפה מתייבש עם תהליך הנשימה, כתוצאה מכך הענבל שהינו לח באופן תמידי נדבק לקנה הנשימה (היבש) ויוצר את דום הנשימה, הסיפאפ לא פותר בעיה זו, הוא דוחס אויר בלחץ כאשר מזהה דום נשימה, המלח פותר הבעיה מן היסוד

  • מחלות כאב אוטואימוניות ומחלות עור אוטואימוניות :

דלקות פרקים, פיברומיאלגיה, פסוריאזיס, אסתמה של העור – המלח מגביר את הפעילות האנטי דלקתית של הגוף, המשתמשים במנורות המלח מעידים על החלשה מהותית ברמת הכאב ושיפור באיכות החיים וירידה בתסמינים ( התפרצויות הנגעים בעור )

  • טינטון :

 טינטון הינה מחלה כרונית של צפצופים באוזניים ללא פתרון תרופתי.

משתמשים במנורה מדווחים על שיפור ניכר של הפסקת הצפצופים ,המלח גורם להוצאת הנוזלים, טיפול בדלקתיות באוזן והפסקת הצפצוף

 

 כל המידע באתר הינה קניינה הרוחני הבלעדי של החברה ואין רשות להעתיק או להשתמש במידע זה, ללא רשות בכתב מאת חברת ירדן פתרונות נשימה בע"מ 

 

מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג