מדוע מנורת המלח הטבעית-טיפולית של נפלאות המלח?

 

מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח היא היחידה שנבדקה במעבדה בה הוכח כי המנורה פולטת מולקולות של מלח לחלל החדר!

במחקר שבוצע בשיתוף עם האוניברסיטה העברית והטכניון הוכח כי מנורת המלח הייחודית של נפלאות המלח פולטת לאוויר החדר מולקולות מלח מסוג נתרן-כלוריד, וכי המולקולות חודרות לגוף האדם במהלך הנשימה. כמו כן, סגולותיו של המלח ידועות ומשמשות לטיפולים בריאותיים רבים.

חברת נפלאות המלח היא החברה הגדולה בעולם בייצור ושיווק מנורות מלח טיפוליות ועל מוצריה רשומים פטנטים בינלאומיים.

מנורת המלח הטבעית-טיפולית של נפלאות המלח מיוצרת בארץ מזה 18 שנה בקיבוץ ברקאי.

היא עשויה ממלח נתרן כלוריד (סודיום כלוריד) המיובא ממכרות המלח באירופה.

המלח נכרה במכרות תת קרקעיים בהרים הגבוהים באירופה וידוע בסגולותיו הרפואיות זה אלפי שנים, בדומה  לאיזור זלצבורג (הר המלח) באוסטריה, אשר מוכר מזה אלפי שנים כמקום לתרפיה נשימתית.

כיצד פועלת מנורת המלח הטבעית -טיפולית של נפלאות המלח?

מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח סופחת לחות מהחדר וכאשר מדליקים את המנורה מתחיל הליך של הפצת מולקולות מלח לחלל החדר.

אותן מולקולות מלח חודרות למערכת הנשימה ומשפרות את הליך החמצון של הריאות האנושיות, את הפעילות הריאתית ואת הפעילות האנטי-דלקתית במערכת החיסונית של האדם.

השימוש במנורה גורם לפעילות תקינה של מערכת הריאות ולניקיון הריאות מגורמים מזהמים הקיימים באוויר כולל פתוגניים שונים.

נפלאות המלח מובילה את תחום המלח היבש לנשימה בעולם, הן בידע ובמחקר בתחום המלח עצמו והן בהשפעת המלח בקליניקות בעולם הרפואה במחלות ובעיות בריאות שונות.

חברת נפלאות המלח פועלת בשיתוף פעולה עם בתי חולים מובילים במדינת ישראל בהם מתבצעים ניסויים קליניים בחולים המשלבים טיפול באמצעות מנורות המלח הטיפוליות של נפלאות המלח.

בכך, מסייעת חברת "נפלאות המלח" במציאת טיפול טבעי למחלות שונות.

מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח VS מנורות מלח הימלאיה

מנורות המלח מההימלאיה אשר נמכרות ברחבי הרשת ומיובאות מהודו ופקיסטן עשויות ממלח שונה מאשר ממכרות המלח באירופה. המלח מהרי ההימלאיה נקרא אשלגן כלוריד ואף מכיל מינרלים מתכתיים שונים הנותנים לו את צבעו הוורדרד. מינרלים מתכתיים אלו עלולים להיות מסוכנים לגוף האדם ואף מסרטנים ולכן רצוי מאוד להימנע משאיפה ממושכת של מולקולות אלו.

לעומת זאת, למולקולות הנתרן כלוריד הנפלטות ממנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח סגולות בריאותיות מוכחות, ואלפי תיירים מרחבי העולם טסים לעיירות נופש ייחודיות השוכנות לצד מכרות מלח באירופה, דבר שאינו קיים בהרי ההימלאיה.

עוד לא השתכנעתם? קראו את חוות הדעת וההמלצות הרבות של לקוחותינו והצטרפו לאלפי משפחות ששיפרו את איכות חייהם באמצעות מנורות המלח הייחודיות של נפלאות המלח!


לידיעתכם, נפלאות המלח מאפשרת תקופת התנסות בביתכם. מידע נוסף בתקנון.

 

 

 

 

חוות דעת של מאיר פ

"מזה כשנה לפתע פתאום התעורר אצלי ציפצופים וחירחורים משום מקום , מידי פעם זה היה מלווה בשיעולים ולעיתים רחוקות מאוד פעם ב....הרגשת צורך באוויר צח.
בחודשים האחרונים התסמינים התעצמו בפרט השיעול והליחה וכל הרעשים המוזרים בדרכי הנשימה.
הרופא טוען מבדיקה שיגרתית שזה ברונכית ספסטית אלרגית.
יצויין שלא בדקתי הנושא מעבר לבדיקתו.
רופא המשפחה 'הפציץ' אותי במשאפים נוזלים באנטיביוטיקה חזקה בתמיסות לשתיה ובזריקת סטורואידים חד פעמית בטענה שהסימפומות התלקחו כתוצאה משפעת חזקה.

את האנטיביוטיקה התחלתי ליטול וחלק מהמשאפים בלבד, ללא זריקת הסטרואידים, אך לא רציתי להתחיל פרק שכזה התלוי בדברים הללו לטובת שיפור המצב.

התחלתי לחפש אחר פתרונות אלטרנטיביים ואז תודות לה' יתברך וברוב חסדיו שמנהל את העולם והוא הרופא הבלעדי, ה' שלח לי את זוהר ואת המוצר הנפלא של מנורת המלח הטיפולית שלהם, אין ספק שהשיפור לא אחר לבוא בחלוף יממה אחת ...

כן כן גם אני הייתי מאוד סקפטי אבל המציאות מדברת ומוכיחה שאכן המוצר עוזר וזה שליח טובככל שהרבתי להשתמש חל שיפור מיום ליום , כעת לאחר שבוע כמעט ואין ליחה השיעול נעלם ואני מרגיש שדרכי הנשימה משוחררים מציפצופים וחירחורים
....
תודה לה' ותודה לשליחיו !
מאיר
"

 

זיו גליבוב שלוש

" חייבת לציין שהמנורה עוזרת, יש לי ילד בן 2 וילדה בת חצי שנה שסובלים מנזלת וברונכוליטיס כרוני, למרות שהייתי סקפטית, מאז שהכנסתי את המנורה לחדר יש שיפור ניכר אצל הילדים (תוך יומיים בערך), פחות נזלת ושיעול באופן משמעותי!!! ממליצה בחום"

 

דניאל פדידה

"הדבר הכי טוב שקניתי לילדה שלי שבערך כל שבועיים הייתה נדבקת מוירוסים שגרמו לקוצר נשימתי מלא חומרים של אינהלציה שרק החמירו לה את המצב. מומלץ ושווה כל שקל!!!"

 

דויד הדר

"אחרי 3 לילות הילד חזר לישון לילה שלם אחרי שבוע וחצי הרגשנו ממש שיפור בנשימה לו השתעל פחית. שילבנו את השימוש במנורה עם סידרת ביקורים בחדר מלח. ממש עזר לילד . לא זול אבל עובד ועדיף על הסטרואידים"

 

וויקי כפיר

"ערב טוב, הבטחתי לעדכן על אפקטיביות המוצר אז לאחר כמעט חודשיים של שימוש המנורות באמת עושות את העבודה. הקטנה כבר לא מחרחרת מתוך שינה ואישתי אומרת שסוף סוף היא ישנה הרבה יותר טוב כי הנחירות פסקו כמעט לחלוטין. האמת גם אני מרגיש טוב קם יותר מוקדם ויותר עירני במהלך היום, אז קודם כל תודה רבה לכם אנחנו מאוד מרוצים. ארצה לעשות הזמנה של עוד מנורה לחדר של הבן. שוב תודה ושיהיה ערב מצויין"

 

אוראל דני נבון

"חייבת לציין לשבח את השירות המהמם של יוסי. הוא התאמץ רבות כדי לדאוג שאהיה מרוצה. קניתי כעת מנורה שלישית ממנו, שתי הילדות שלי ישנות באופן קבוע כל לילה עם המנורה דלוקה כל השנה וזה עושה להן נהדר. ממליצה בחום רב על המנורה ועל יוסי, ואני רק לקוחה חוזרת. עכשיו לקראת החורף מומלץ לכולם!!"

 

 


 הצלחה בשיפור איכות החיים של המשתמשים במנורה הטיפולית ! 

מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג