במחלות אוטואימוניות תאי מערכת החיסון תוקפים תאים, רקמות ואיברים בריאים.

אנו מתחייבים להצלחה של מנורת המלח הטיפולית 13-19 ק"ג בהפחתת תסמונות מחלות אלו דרסטית 

מהן מחלות אוטואימוניות?

מחלות אוטואימוניות הן קבוצה גדולה של מחלות שנגרמות בשל תקלה במערכת החיסון, שבה תאיה תוקפים את הגוף ללא סיבה. מתקפה זו, שניתן לדמותה לצבא שיורה על כוחותיו, מתרחשת באמצעות ייצור נוגדנים עצמיים וחלבונים מעוררי דלקת (ציטוקינים) נגד רכיבים של הגוף. כך, היא גורמת לדלקתיות ולהרס של תאים, רקמות ואיברים.

לעתים מחלה אוטואימונית פוגעת רק באיבר אחד, כגון בלוטת המגן (תירואידיטיס), תאי עצב (טרשת נפוצה) או המעי (קרוהן); ולעתים היא פוגעת בכמה איברים (מחלה רב־מערכתית), דוגמת זאבת/ לופוס ותסמונת הנוגדנים האנטי-פוספוליפידים (שבהן מתפתחים נוגדנים עצמיים נגד תאים או מרכיבים בממברנת התא).

עד כה אופיינו למעלה מ-100 מחלות אוטואימוניות וכ-10% מהאוכלוסייה לוקים בהן. רבות מהן שכיחות יותר בנשים (למשל זאבת מאובחנת אצלן פי תשעה מגברים). ייתכן שהדבר נעוץ בהבדלים משמעותיים שנמצאו בין מנגנוני מערכת החיסון של המינים, חלקם קשורים בהורמונים הנשיים אסטרוגן ופרוגסטרון וחלקם גנטיים (קשורים בכרומוזום המין X).

רשימת המחלות האוטואימיוניות שמנורת המלח הטבעית טיפולית של חברת נפלאות המלח מקלה על המחלה ועל הכאב של החולה :

  • טרשת נפוצה
  • דלקות פרקים
  • זאבת - לופוס
  • פזוריאזיס
  • אסטמה של העור - אוטופיק דרמטיטיס
  • פיברומיאלגיה
  • אלרגיות נשימתיות

מדוע מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח עוזרת ומקלה על החולה במחלות הללו ?

מנורות המלח של חברת נפלאות המלח עשויות ממלח נתרן כלוריד או בשמו ברפואה סודיום כלוריד. NaCl

כאשר החולה משתמש במנורת המלח טיפולית טבעית הוא שואף מולקולות מלח בגודל ננומטרי אשר חודרות למערכת הנשימה של האדם ובמערכת הנשימה המלח מתפרק ליונים של היסודות נתרן וכלור Na ו Cl .

ראו המאמר באתר - ההכרזה ודוח הניסוי המעבדתי של האוניברסיטה העברית

הכלור הינו יסוד אשר מעורב בכל המערכות האנטידלקתיות בגוף האדם ומאיץ ומגביר את הפעילות האנטי דלקתית בגוף האדם.

פעילות זו מתגברת ככל שמשך השימוש גדל ועל ידי כך הפעילות האנטידלקתית של הגוף מתעצמת ומטפלת באופן טבעי בכל התופעות הדלקתיות אשר נגרמות בשל המחלות האוטואיניוניות ועוד.

כך בצורה טבעית ושלווה הסבל של החולה קטן עד העלמות הכאבים והפחתה של תסמינים של כ50-95 אחוז !!!! ההצלחה מובטחת על ידינו יש לכם 30 ימי התנסות כפוף לתקנון

 

מה גורם להתפתחותן?

הגורמים המובילים להתפתחות ההאוטואימוניות כוללים משלב (המכונה "הפסיפס האוטואימוני") של נטייה (גנטית/ משפחתית) לתקלה חיסונית וחשיפה לגירויים חיצוניים. גירויים אלו הם למשל זיהומים חיידקיים, נגיפיים ואחרים, חומרים כימיים ותרופות, אשר יכולים לבלבל את מערכת החיסון ולגרום לה לזהות גם תאים ורקמות בריאים כגורמים זרים (מייצרת תגובה צולבת של נוגדנים לחלבוני החיידק ולחלבוני האדם); כך למשל, זיהום בחיידק סטרפטוקוקוס מעורר תגובה חיסונית רצויה, אך אצל בעלי נטייה אוטואימונית הוא מוביל גם לייצור נוגדנים עצמיים שתוקפים את הלב, המפרקים והמוח וגורמים למחלה אוטואימונית ששמה קדחת שגרונית (Rheumatic Fever). דוגמה נוספת היא הזיהום השכיח בנגיף EBV. לרוב האנשים הוא גורם למחלת הנשיקה, אך לבעלי נטייה אוטואימונית הוא עלול לגרום להיווצרות נוגדנים עצמיים ומחלות אוטואימוניות רבות.  

עוד לא השתכנעתם? קראו את חוות הדעת וההמלצות הרבות של לקוחותינו והצטרפו לאלפי משפחות ששיפרו את איכות חייהם באמצעות מנורות המלח הייחודיות של נפלאות המלח!

לידיעתכם, נפלאות המלח מאפשרת תקופת התנסות בביתכם. מידע נוסף בתקנון.

 

 

 

תודה על שירות אדיב מאוד ומהיר!! הבן שלי בן 18 עם אלרגיות קשות ועכשיו עם המנורת מלח שלך האלרגיות פחתו משמעותית. שוב תודה רבה!!

שמחה מזרחי‏

 

חייבת לשבח ולהלל על השירות שלכם... ועל התוצאות המדהימות של השימוש במנורה. תודה רבה

ציפי איצקוביץ

 

רכשתי לפני כחודש מנורת מלח 13-16 קג בידיעה שניתן לקבל החזר. השינוי אצלי היה איטי מכוון שסובלת מאלרגיות תקופה מאוד ארוכה.אך לאחר כשבועיים וחצי חזרתי לנשום מהאף והפסיקו לומר לי שאני מצוננת כל הזמן. בעלי לאחר מספר ימים הפסיק לנחור ורק זה שווה את איכות השינה , תודה על המוצר, בהחלט שינוי
מרענן , ללא משאף כבר שבועים

צילה חורש

 

 

אורן סנדריי

 

אם כבר קונים מנורת מלח זה רק מכם!! איכותית ומועילה והכי חשוב מקורית.

יסמין קסב

 

עושה פלאות !! מומלץ מאוד!!

Elior Sharon

מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג