מנורת המלח של חברת נפלאות המלח עשוייה מ97 אחוז NaCl נתרן כלוריד או בשמו הנרדף סודיום כלוריד.
 
השימוש בסודיום כלוריד ידוע ומקובל בעולם הרפואה מזה עשרות בשנים תמיסות מלח היפרטונית משמשות לשטיפה של מערכת האף אוזן גרון, בעיות חניכיים, דלקות גרון ועוד (שטיפה במי מלח או גרגור במי מלח)
כמו כן, כתוצאה ממחקרים שונים שנעשו על השפעת הסביבה ההיפרטונית בריאות אצל ילדים ומבוגרים ואשר פורסמו בכתבי עת מחקרים שונים, הפך הטיפול בסביבה היפרטונית בשימוש בתמיסת מלח נתרן כלוריד באינהלציה כטיפול נוהג בבעיות מערכת הנשימה השונות ובמגוון מחלות ריאה.
המחקרים השונים הוכיחו יעילות טיפולית מובהקת בעת השימוש באינהלציה עם תמיסת מלח היפרטונית לטובת החולים והוכח כי משך ההחלמה של החולים מתקצר באופן דרמטי ומובהק כתוצאה מאינהלציה עם תמיסת מלח במחלות ריאה אצל ילדים וכן אצל מבוגרים.
 
מצ"ב מחקרים שפורסמו והינם חלק מהמגוון הגדול שפורסם:

 


מה הקשר בין המחקרים בתמיסת מלח באינהלציה למנורת המלח הטבעית טיפולית ?
האינהלציה משתמשים בתמיסת מלח דהינו במלח נתרן כלוריד אשר מומס במים ברמות ריכוז שונות ומחדירים התמיסה למערכת הנשימה ע"י מכשיר הנקרא מכשיר אינהלציה.
בניגוד להליך זה , אנו יוצרים בסיבה מליחה באויר בחלל החדר בסמוך לאדם, באמצעות השימוש במנורות המלח הטיפוליות הטבעיות שלנו בשימוש בגוש מלח טבעי הנכרה במערכות המלח באירופה ועשויי מ 97 אחוז נתרן כלוריד.
ע"י השימוש בנורה אנו מחממים את גוש המלח ויוצרים הפרה של האיזון הדינמי ושיחרור מואץ של המלח לחלל האויר.
האוויר, רווי רסיסי המלח, חודר באופן טבעי למערכת הנשימה של האדם וכך נוצרת סביבה היפרטונית בריאה. 

לפיכך, בגוף האדם יש ריכוז מלח של 0.9 אחוז באופן נורמלי, כאשר אדם שואף תמיסת מלח או מולקולות מלח (במקרה של המנורה) ריכוז המלחים בריאה עולה מעל הריכוז בתאים
כתוצאה מעליית ריכוז המלחים נוצר מפל לחצים שגורם להליך יציאת נוזלים מהתאים (אוסמוזה) אשר גורם לתנועתיות נוזלים בריאות, תנועתיות זו עושה שני דברים עיקריים והם סילוק יעיל יותר של זיהומים בריאות באמצעות כיח דהיינו הוצאת ליחה באופן טבעי ומוגבר וע"י סילוק יעיל יותר של פתוגנים (וירוסים וחיידקים) מהריאות והדבר השני תנועתיות מהירה יותר של אברוני הסיליה.
בניגוד למחקרים שנעשו בתמיסת מלח באינהלציה שם נעשה המחקר בשימוש בתמיסת מלח היפרטונית בהליך האינהלציה, הפתרון של נפלאות המלח יוצר סביבה היפרטונית בחלל החדר תוך שימוש במנורת המלח הטיפולית, מולקולות המלח נפלטות לחלל החדר ונשאפות בצורה זו לריאות.

מהם אברוני הסיליה ?
אברוני הסיליה או מערכת הסיליה הינם החלק הראשוני של המערכת החיסונית בגוף האדם.
היא נקראת גם "המערכת הראשונית של מערכת החיסונית"
אלו בעצם שערות דקיקות וקטנות מיקרוסקופיות אשר תפקידם להגן על התאים במערכת הנשימה מפני חדירת פתוגנים (מזהמים וגופים זרים) לתאי מערכת הנשימה.
כאשר אברוני הסיליה (השערות הקטנטנות) נעות מהר, היכולת של פתוגן (חיידק, וירוס) לחדור לתאי ריאות יורדת דרסטית.

מה הקשר לוירוס הקורונה?
ידוע כיום שבכדי שאדם ידבק בקורונה יש צורך במסה מסוימת של וירוסים ביחידת זמן נתונה שיגיעו לתאי המטרה ואז יתקשרו לקולטנים ויגרמו לתאים להדבק בווירוס.

עכשיו, לצורך ההסבר, נדמה את אברוני הסיליה לווישר בדיוק כפי שיש לכל אחד על השימשה ברכב, כאשר הווישר עובד לאט יש אפשרות ליותר גשם לפגוע בשמשה וכאשר הווישר עובד מהר מאוד הוא מסלק מהר את הגשם .
בדיוק כך עובדת הסיליה!
כאשר אדם שואף את אדי המלח לראותיו, מערכת הסיליה שלו מתחילה לעבוד הרבה יותר מהר מהמצב הרגיל שלו, כך מסולקים מתאי המטרה הווירוסים ואינם מצליחים להגיע במסה הקריטית הנדרשת לתאי המטרה ולקולטנים.

לסיכום, ככל שמערכת הסיליה פועלת ומסלקת ווירוסים מהר יותר, כך הסיכוי לחלות יורד.

בימים אלו, בשיתוף עם מדענים מובילים ורופאים בכירים, ביצענו ניסוי כימי פיזיקאלי במעבדה ביחידת מסר בבית החולים תל השומר - והוכחנו כי מנורת המלח הטבעית טיפולית פולטת מסה של מלח לחלל האויר אשר נשאפת לריאות של האדם.
ניסויי זה תוכנן ע"י ד”ר דב רייכמן, כימאי ויזם בעל רזומה עשיר של עשייה מוצלחת.

חברתנו עוסקת מזה 18 שנה בייצור מנורות מלח טיפוליות בארץ במפעל בקיבוץ ברקאי.
סגולותיו של המלח מוכרות וידועות ומשמשות לטיפולים בריאותיים רבים.

אנו מזמינים אתכם לעיין בחוות הדעת וההמלצות הרבות של לקוחותינו ולהצטרף לאלפי משפחות ששיפרו את איכות חייהם באמצעות מנורות המלח הייחודיות של נפלאות המלח!

לידיעתכם, נפלאות המלח מאפשרת תקופת התנסות בביתכם. מידע נוסף בתקנון.

* השימוש במנורת המלח הטעית טיפולית של נפלאות המלח מומלץ לכל אדם בכל גיל (תינוקות מגיל חודש ומעלה)
* פטנט רשום
* ד"ר דב רייכמן - רקע וניסיון
  • עוסק בניהול חדשנות בחברות תעשיה ומרצה בתחום בארץ ובעולם. 
  • חבר הפאנל הטכנולוגי העולמי של MIT. 
  • עוסק בהשקעות בהייטק, הערכת טכנולוגיות וליווי משקיעים. 
  • דירקטור בחברה ציבורית וחבר וועדה מייעצת בחברות.  
  • בעבר, מנכ"ל של חברות טכנולוגיות, סמנכ"ל מיסחור פטנטים באוניברסיטה העברית, מנהל שיווק בתאגיד סיגמה-אולדריץ ומנהל מו"פ. 
  • בעל דוקטורט בכימיה מהאוניברסיטה העברית. 
  • בוגר הקורס לדירקטורים באוניברסיטת ת"א. 
  • מחבר הספר לילדים ולנוער "הסטארט אפ שלנו". 
  • חבר לישכת היועצים העסקיים והניהוליים.

מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג