קחו בחשבון שאתם נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה לחלות במחלות ריאתיות קשות כגון סי.או.פי.די ועד לסרטן

בין אם מדובר בזיהום אוויר הנפלט מרכבים בכבישים במטרפולינים הגדולים, או בקרבת אזורי תעשייה, כל מי שחי ועובד באיזורים אלה מהווים אוכלוסיה בסיכון גבוה

ובקיצור העולם מזדהם, איכות האוויר שאנו נושמים בעולם המתועש הינה נמוכה יותר
.
מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח יכולה לעזור, ומסייעת לנקות את הריאות מחלקיקי הזיהום השונים אליהם אנו נחשפים מדי יום.
מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח פולטת מולקולות של מלח, אשר נשאפות לריאות ומסייעות לנקות את הריאות.
מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח עשוייה מנתרן כלוריד נקי ללא מתכות המסכנות את הבריאות ואשר נכרות במעמקי האדמה במכרות מלח מובחרים באירופה.
מנורות המלח של נפלאות המלח הינו המוצר היחידי בעולם אשר גורם לנקיון טבעי של הריאות האנושיות ומצליח לסלק גורמי סיכון הנשאפים לריאות האדם והנמצאים כיום באויר המזוהם בארץ
.
כל מי שעובד בתעשיות מזהמות, אנשי תחבורה (נהגים למיניהם) וכל מי שחי באיזורים מזוהמים כגון, מטרפולין מרכז, חיפה והקריות, באר שבע רמת נגב ועוד ומעוניין להפחית את הסיכון לחלות במחלות ריאה, כתוצאה מזיהום האוויר, מומלץ לו לחיות באופן קבוע עם מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח.
את המנורה יש להפעיל מדי לילה ליד המיטה בחדר השינה, והיא מהווה כטיפול לא פולשני המסייע לנקות את הריאות ולשמור עליהן נקיות מהצטברות של זיהומים.
המלח גורם להאצת הליך הכיוח וניקיון הריאות באופן יומיומי ומהווה כטיפול ורפואה מונעת באופן פעיל ויעיל, לריאות נקיות ובריאות, לשינה ערבה ולנשימה חלקה.
השימוש המומלץ הינו שינה לצד המנורה מדי לילה למשך עד 8 שעות בחורף ועד 10 שעות בקיץ.
אנו מזמינים אתכם לעיין בהמלצות הרבות של לקוחות ומטופלים ולהצטרף לאלפי משפחות ששינו את איכות חייהם באמצעות מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח.

מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג