אלרגיה נשימתית – הטיפול במנורת המלח הטיפולית של נפלאות המלח, משפר את איכות חיי הסובלים מאלרגיות לטובה, בצורה דרסטית – זאת התחייבות שלנו אליכם.

להלן ההסבר :

כ 30  אחוז מהאוכלוסייה בישראל סובלים מאלרגיה נשימתית  עפ"י נתוני משרד הבריאות האלרגיה הנשימתית אינה עושה הבחנות גיל. תינוקות ,ילדים ,בוגרים ובני הגיל השלישי – כולם סובלים מהופעתה 

אצל חלק מהסובלים מאלרגיה, התסמינים אינם פוגעים באיכות החיים  אך, לרוב  האלרגנים הנשימתיים ישנם תסמינים קשים אשר בפירוש פוגעים באיכות החיים התקינה.

אצל חלק מהאלרגניים הופכת הפגיעה לקשה יותר, כאשר הסינוסים הופכים להיות מודלקים או רגישים ואז יש עירוב תסמינים הכוללים גם כאבי ראש ולחצים באזורי הסינוסים ( עיינים, מצח וכד') עם או בלי נזלת אלרגית.

קיימים גוונים שונים ועוצמות שונות של אלרגיה, חלק מהחולים יסבל מתסמינים ומגירויים שונים נוספים כגון, גודש באף, עקצוצים וגירויים בעור ו/או במערכת הנשימה עם או בלי שיעול טורדני (שמקשה לפעמים על האבחון הנכון של הבעיה)

חלק מהאלרגניים יסבלו בעונות המעבר בלבד וחלק יסבלו לאורך כל השנה, ככל שמזג האויר "משתגע" ומשתנה רואים כי יש התארכות תקופות האלרגיה אצל החולים....

 מה עושים ?

"סל האמצעים" והטיפולים גדול ביותר וחלקכם עבר לא מעט, בניסיון להקל על עצמו את תסמיני האלרגיה, מזריקות לאלרגיה ועד סטרואידים ותרסיסי נשימה שונים הכוללים גם שימוש באינהלציה.

חלק מהחולים פנו לאפיקים אלטרנטיביים כגון דיקור, טיפולים פרא רפואיים ועוד,

ממון רב שולם ומשולם כל שנה, ע"י הסובלים מאלרגיות נשימתיות, בכל שנה ושנה מחדש, למען השגת "רגיעה" בתסמינים ו/או "שליטה" על התסמינים

הרבה מאוד מהמשפחות, שיש אצלם אלרגיה, סובלות מגנטיקה בתחום זה וגם שאר בני הבית עשויים ללקות אף הם במהלך חייהם באלרגיה נשימתית (קלה ועד חמורה מאוד)I

לצער רוב החולים לא נמצאה עד היום תרופה או טיפול שיצליח להפחית התסמינים בצורה דרסטית ולשפר לחולה את איכות החיים.

 הסבל בלתי נגמר שיכול להתחיל בעיטוש מטרף ועד לכל מיני הסתבכויות בריאותיות.

 מה עושים הלקוחות האלרגיים של נפלאות המלח מקיבוץ ברקאי ?

אנו, בנפלאות המלח, מבצעים שיחת אבחון מול הלקוח  ומתאימים המנורה הנכונה לעוצמת האלרגיה והתסמינים אצל המטופל.

הטיפול מתבצע כל לילה במנורת המלח הטיפולית אשר מוצבת על השידה לצד המיטה למשך 8 וחצי שעות.

מנורת המלח מטפלת בשני אספקטים של האלרגיה, הראשון - בתסמינים עצמם ( נזלת, עיטוש, גודש באף, אף סתום ועוד....) ובאספקט השני -הפחתת הרגישות האלרגנית -  המלח גורם לטיפול במערכת האוטואימונית אשר גורמת לאלרגיה על ידי הגברת הפעילות האנטי דלקתית של הגוף, הכלור שבמלח הינו אבן היסוד לפעילות האנטי-דלקתית בגוף האדם.

על ידי הגברת הפעילות האנטי דלקתית בגוף אנו גורמים לירידה דרסטית לאורך זמן של האלרגיה עצמה, דהיינו שהרגישות האלרגנית יורדת בצורה דרסטית אצל המטופל.

 

מי שמתחיל הטיפול המותאם לאלרגיה הנשימתית, במנורת המלח הטיפולית, מקיבוץ ברקאי, יהנה משינוי מהותי במצבו הבריאותי כבר בחודש הראשון של השימוש במנורת המלח.

וככל שחולף הזמן ומשתמשים במנורת המלח, מידי לילה כ8 וחצי שעות, ייהנה המשתמש במנורת המלח מירידה דרסטית של הרגישות האלרגנית של הגוף, הירידה  ברגישות האלרגנית ובתסמינים נעה בין 50 ל90 אחוז והכל בהשקעה חד פעמית ל30 שנה !!!!.

 חברת נפלאות המלח מקיבוץ ברקאי מתחייבת בפני הלקוח, להצלחת הטיפול באלרגיה, לכל לקוח קיימת אפשרות התנסות ל 30 יום בטיפול במנורת המלח שלנו.

במידה ולא תהיו מרוצים מהטיפול ב30 ימי ההתנסות, הנכם רשאים להחזיר לנו את מנורת המלח שהותאמה לכם, על ידי שליחת מייל לבקשה להחזרת המוצר ובהתאם לתקנון המשלוחים והחזרות באתר.

ואנו, נחזיר לכם את עלות המנורה, פחות 200 ₪ דמי טיפול.

 כל המידע באתר הינה קניינה הרוחני הבלעדי של החברה ואין רשות להעתיק או להשתמש במידע זה, ללא רשות בכתב מאת חברת ירדן פתרונות נשימה בע"מ 

 

 

 

 רכשתי לפני כחודש מנורת מלח 13-16 קג בידיעה שניתן לקבל החזר. השינוי אצלי היה איטי מכוון שסובלת מאלרגיות תקופה מאוד ארוכה.אך לאחר כשבועיים וחצי חזרתי לנשום מהאף והפסיקו לומר לי שאני מצוננת כל הזמן. בעלי לאחר מספר ימים הפסיק לנחור ורק זה שווה את איכות השינה , תודה על המוצר, בהחלט שינוי
מרענן , ללא משאף כבר שבועים

צילה חורש

 

עושה פלאות !! מומלץ מאוד!!

Elior Sharon

 

 

 

מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג