מנורת מלח טיפולית טבעית של נפלאות המלח עשויה ממלח נתרן כלוריד (סודיום כלוריד) אשר מגיע בתצורה סלעית ממכרות המלח באירופה ומעובד בארץ במפעל בקיבוץ ברקאי.

המנורה פולטת לחלל האוויר מולקולות מלח נתרן כלוריד בגודל ננומטרי אשר חודרות למערכת הנשימה ומשפיעות לחיוב על בריאות האדם ומסייעות לטיפול במחלות שונות, כפי שניתן לקרוא כאן.

ההבדל בין הגדלים השונים של מנורת מלח טיפולית (7-20 ק"ג) הוא בכמות המולקולות הנפלטות בעת ההפעלה אשר משפיעות על יעילות הטיפול. לדוגמא, מנורה של 7 ק"ג פולטת בשעת טיפול כ- 25 אחוז מולקולות ממנורה של 20 ק"ג.

  המנורות הכההות שלנו, זהות מבחינה טיפולית למנורות הרגילות שלנו בשני הסוגים יש נורה אשר מופעלת. הנורה תפקידה לחמם את גוש המלח בכ3 מעלות בלבד מעל טמפרטורת החדר. החימום הינו של המלח וניתן לגעת במלח ללא חשש - גם תינוקות וגם עם הלשון (:

השימוש במנורת המלח הכהה של נפלאות המלח נועד לאנשים שמעוניינים לישון בחושך מלא !

לצערנו, המחיר של המלח הכהה יקר בהרבה מהמלח הבהיר במכרה עצמו (כמו כל מינרל נדיר ) ולכן מחיר המנורה הכהה גבוהה יותר.

שוב, היעילות הטיפולית זהה כאשר משווים גודל זהה משני הסוגים.

מהי החשיבות של כמות פליטת המולקולות? 

כמות פליטת המולקולות מהווה את המינון הנכון לטיפול יעיל. כלומר, יש להתאים את הטיפול הנכון לאדם בהתאם לאורך חייו, הבעיות הרפואיות מהן הוא סובל, גודל החדר ומספר הנפשות בחדר. תנאים שונים דורשים מנורה בגודל שונה כדי להבטיח את יעילות הטיפול.

 

האם יתכן מצב של שאיפת כמות גדולה של מלח שעלולה לסכן המשתמש – לדוגמא תינוקות/ילדים/קשישים? 

מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח בטוחה לשימוש ואין כל חשש או סכנה לשאיפת יתר של מולקולות המלח הנפלטות במהלך השימוש.

לרוב השאלה נשאלת לגבי תינוקות וילדים - שוב נציין כי השימוש בטוח לחלוטין ואין מצב של "מנת יתר" או שאיפת יתר במנורות המלח הטיפוליות שלנו

מנורת המלח של נפלאות המלח היא טבעית ונבדקה במעבדה והשימוש בה בטוח לחלוטין ומומלץ לכל אדם מעל גיל שבועיים.

תופעות לוואי
במקרים נדירים תיתכן עלייה בלחץ הדם. במקרה שכזה רצוי להרחיק את המנורה ב- 30 ס"מ מהמטופל עד למציאת המרחק בו התופעה חולפת - הסבירות לכך הינה אלפית האחוז לערך.

* לא לשימוש במקרים של אי ספיקת לב או סרטן הגורמים להיווצרות מים בריאות

 

כיצד יודעים לבחור את גודל המנורה המתאים?

כאשר אין בעיות כרוניות הנוסחה היא קילו למטר מרובע חדר ומינימום 5 ק"ג לאדם בחדר

 

למשתמשים הסובלים מבעיות רפואיות (תינוקות/ילדים/מבוגרים): 

ברוב המקרים של בעיות כרוניות ובעיות רפואיות, כגון בעיות במערכות האוטואימיוניות, אלרגיות, אסטמה, ברונכוליטיס ומחלות נוספות ההמלצה שלנו היא לרכוש מנורת מלח טיפולית במשקל 13-20 ק"ג כדי להנות מהטיפול היעיל ביותר.

לסובלים מבעיות נשימתיות קשות כגון: סי או פי די (COPD) – ההמלצה ברוב המקרים לרכוש שתי מנורות מלח של 13-15 ק"ג מינימום, אחת לשינה ואחת לחדר המגורים (סלון).  

 מנורת המלח הטבעית טיפולית של נפלאות המלח מסייעת להפחית את התלות בתרופות, להקל משמעותית על קושי בנשימה, שיעול, נחירות, ומחלות נוספות רבות, ומשפרת את איכות החיים! 

 ניתן גם להתיעץ איתנו בכל שאלה בווטסאפ 0543451434 ואנו נחזור בשיחה טלפונית. 

שעות פעילות מחלקת השירות שלנו בימים א-ה בין השעות 11-19.

במקרים דחופים ניתן ליצור קשר בכל שעה 

קראו את המלצות הלקוחות והצטרפו לאלפי משפחות ששיפרו את איכות חייהן בתוך 14 ימים בממוצע מתחילת השימוש במנורת המלח הטבעית טיפולית 13-16 ק"ג של נפלאות המלח 

"היתרון של מנורת מלח ביתית הוא בכך שהטיפול ניתן בצורה ממושכת ולכן השפעתו טובה יותר" מתוך מכתב המלצה של פרופ' ראובן אור -  לכתבה המלאה

מנורת מלח טבעית טיפולית 13 ק"ג